به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛ حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد
- شناسه خبر: 13701
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۲ دی ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
- نویسنده: modir

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به منظور پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.
قلم کارون:
به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛ حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد
تاریخ:
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
تعداد بازدید:
۷۴
منبع:
تصاویر مرتبط:
به گزارش قلم کارون از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی افزود: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، دومین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال ۱۴۰۳، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن ۱۱۱، در مرکز سامد انجام شد.
حدادی با بیان این که برنامه فوق به مدت یک ساعت و نیم در مرکز سامد به اجرا درآمده است؛ گفت: ۲۱ تماس تلفنی از شهرهای اندیمشک، اندیکا، بندر امام، شوش، شوشتر، امیدیه، شادگان، دزفول، باغملک،گریه شوشتر یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره ۱۱۱ برقرار شد.