پیگیری و رسیدگی مستمر به پیام های سامانه 137 مدیریت شهری توسط منطقه 3
- شناسه خبر: 8536
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
- نویسنده: modir
قلم کارون:
پیگیری و رسیدگی مستمر به پیام های سامانه 137 مدیریت شهری توسط منطقه 3
حوزه های اجرایی و خدماتی منطقه 3 بطور مستمر و روزانه در تلاش برای رسیدگی و برطرف کردن پیام ها و درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 مدیریت شهری هستند.
به گزارش قلم کارون از اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این موضوع و بیان اینکه سامانه مدیریت شهری 137 یکی از موثرترین راه های ارتباطی بین شهروندان و شهرداری به حساب می آید ، گفت : ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتباط دو سویه بین شهرداری و ساکنین محلات در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع مشکلات از این طریق میسر می شود.مدیر منطقه 3 عنوان کرد: تمامی بخش ها از جمله حوزه خدمات شهری ، فضای سبز ، اکیپ لکه گیری آسفالت ، زیباسازی و… موظف هستند رسیدگی به پیام های ارسالی از طریق سامانه را در الویت کار خود قرارداده و در کوتاهترین بازه زمانی نسبت به رفع مشکل و درخواست شهروندان شریف اقدام نمایند.به همین منظور بطور روزانه و بدون وقفه اقدامات متعددی که مهمترین آنها ترمیم سطوح آسفالتی و لکه گیری آسفالت معابر، هرس درختان، جمع آوری و تسطیح نخاله های ساختمانی، رسیدگی به روشنایی پارک ها و… می باشد در دستور کار بخش های خدماتی قرار می گیرد و به انجام می رسد.