به گزارش قلم کارون از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی نژادمزارع ضمن گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در راستای جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات غیر حضوری و همچنین سهولت دسترسی، امکان ثبت نامه و درخواست ها بدون واسطه و پیگیری بصورت کاملاً الکترونیک توسط ارباب رجوع از طریق این سامانه مکانیزه فراهم است. وی افزود: امکان دریافت فایل نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند فراهم است، ارباب رجوع میتواند ثبت نامه به واحد مربوطه را به آسانی انجام دهد و با دریافت پیامک از انجام درست عملیات خود، مطمئن شود. مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید بر اینکه این سامانه با هدف تحقق حقوق شهروندی و پوشش مکانیزه مکاتبات بین مراجعین و سازمان، تهیه شده است، خاطرنشان کرد: با عملیاتیسازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع در سازمان، علاوه بر کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع از انجام عملیات حجیم و پرهزینه ارسال نسخههای کاغذی نامهها نیز با اسکن و ثبت آنها در سیستم مکاتبات اداری کاسته میشود. امکان ورود به این سیستم از طریق شماره همراه، مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع و همچنین ارسال پیامک پاسخ خاص به ارباب رجوع از امکانات شاخص سامانه پیشخوان ارباب رجوع است. امکان دسترسی به سامانه از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت و انواع رایانه ها با آدرس الکترونیک http://pishkhan.arvandfreezone.com فراهم می باشد.
سامانه پیشخوان الکترونیک ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات راه اندازی شد
- شناسه خبر: 10045
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
- نویسنده: modir