مروری بر اقدامات مهم مدیریت امور رفاهی شرکت نیشکر هفتتپه/ راهاندازی سامانه هوشمند فروشگاهی و انعقاد قرارداد با فروشگاههای مختلف و متنوع برای نخستین بار با حمایتهای مدیرعامل شرکت جهت ارتقای سطح رفاه پرسنل
- شناسه خبر: 15690
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱:۴۸
- نویسنده: modir
قلم کارون:
مهندس محمد سعیدی مدیر امور رفاهی شرکت و صنعت نیشکر هفتتپه بیان داشت: در راستای اهداف متعالی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفتتپه و با همت و تلاش بیوقفه پرسنل مدیریت امور رفاهی و حمایتهای بیدریغ مهندس دورباشی زاده مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره شرکت، اقدامات چشمگیری در جهت بهبود وضعیت رفاهی پرسنل صورت گرفته است.
مدیر امور رفاهی شرکت نیشکر هفتتپه ادامه داد: این اقدامات که با همدلی و همراهی اعضای محترم کمیته رفاهی به ثمر نشسته، نویدبخش ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رضایتمندی کارکنان این مجموعه عظیم تولیدی خواهد بود.
سعیدی در ادامه به موضوع وصول مطالبات و تعیین تکلیف اماکن تجاری اشاره کرد و افزود: با پیگیریهای مجدانه، قراردادهای معوق مربوط به ۳۷ باب از اماکن تجاری شرکت که به مدت ۳ الی ۴ سال فاقد قرارداد بوده و یا به صورت غیرقانونی تصرف شده بودند، تعیین تکلیف و مطالبات شرکت وصول گردید؛ این اقدام مهم، گامی مؤثر در جهت حفظ حقوق شرکت و بهرهبرداری بهینه از داراییهای آن محسوب میشود.
وی درباره تسهیل خرید اقساطی لوازم خانگی توسط پرسنل، گفت: به منظور رفاه حال کارکنان و ایجاد امکان تهیه لوازم ضروری زندگی، قرارداد همکاری با فروشگاههای معتبر لوازم خانگی منعقد گردید؛ بر اساس این توافق، پرسنل محترم میتوانند بدون پرداخت پیشپرداخت و به صورت اقساطی نسبت به خرید لوازم مورد نیاز خود اقدام نمایند.
مدیر امور رفاهی شرکت نیشکر هفتتپه به موضوع برپایی نمایشگاههای خرید اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای تأمین نیازهای متنوع پرسنل، قراردادهایی با فروشگاههای لوازم التحریر، کت و شلوار و آجیل منعقد گردید و نمایشگاههای عرضه این محصولات در محل فروشگاه کوی عیلام برپا شد؛ این اقدام، دسترسی آسان و مقرون به صرفه کارکنان به این اقلام را فراهم آورده است.
سعیدی در ادامه از راهاندازی سامانه هوشمند فروشگاهی که برای نخستین بار در سطح شرکتهای تابعه توسعه نیشکر در شرکت نیشکر هفتتپه انجام میشود، خبر داد و افزود: جهت تسهیل فرآیند خرید و ارائه خدمات بهتر به پرسنل، سامانه جدید و بهروز پنل فروش فروشگاهی توسط کارشناسان IT شرکت طراحی و در اختیار فروشگاهها قرار گرفته است؛ این سامانه امکانات متنوعی را برای کارکنان فراهم میآورد.
وی در دیگر بخش تشریح عملکرد امور رفاهی نیشکر هفتتپه به تخصیص عادلانه منازل سازمانی به کارکنان این شرکت پرداخت و بیان داشت: با هدف ساماندهی و توزیع عادلانه منازل سازمانی، فرآیند واگذاری این منازل بر اساس لیست امتیازگیری و با رعایت اولویتها در حال انجام است؛ این اقدام، گامی مهم در جهت تامین مسکن پرسنل واجد شرایط محسوب میشود.
مدیر امور رفاهی هفتتپه درباره بازپسگیری منازل واگذار شده به بخش خصوصی گفت: با پیگیریهای مجدانه و حمایتهای بیدریغ مدیریت محترم عامل و همکاری مدیریتهای حقوقی و حراست، ۴ باب منزل سازمانی که پیشتر توسط بخش خصوصی واگذار گردیده بود، بازپس گرفته شد.
سعیدی افزود: ساختمان نانوایی کوی عیلام که در زمان بخش خصوصی به غیر واگذار گردیده بود، با پیگیریهای صورت گرفته بازپس گرفته شد و به زودی در راستای ارائه خدمات به پرسنل مورد بهرهبرداری قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه به نوسازی بازارچه میوه و تره بار هفتتپه اشاره کرد و بیان داشت: با حمایت و مساعدت مدیریت محترم عامل، تجهیزات لازم جهت بازسازی بازارچه میوه و ترهبار خریداری گردیده و عملیات بازسازی آن توسط مدیریت خدمات شهری در روزهای آتی آغاز خواهد شد؛ این اقدام، دسترسی آسان پرسنل و ساکنین هفتتپه و جامعه پیرامونی را به محصولات تازه و با کیفیت فراهم میسازد.
مدیر امور رفاهی درباره برگزاری جلسات مستمر کمیته رفاهی گفت: در راستای بررسی و حل مسائل مربوط به رفاه پرسنل، بیش از ۳۰ مورد جلسه کمیته رفاهی در خصوص موضوعات مختلف از جمله منازل سازمانی، اماکن تجاری، فروشگاهها و فروش محصولات غیر نیشکری به پرسنل برگزار گردیده است.
سعیدی در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای بیدریغ مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس دورباشیزاده، معاونت محترم پشتیبانی جناب آقای مهندس نوریزاده و همکاری صمیمانه اعضای کمیته رفاهی، بر ادامه تلاشها جهت ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی پرسنل تاکید و ابراز امیدواری کرد، با استمرار این اقدامات، گامهای موثری در راستای بهبود کیفیت زندگی کارکنان این شرکت برداشته شود.